Pamiętaj, że w przypadku otrzymania towaru wadliwego lub uszkodzonego przysługuje Ci prawo do reklamacji. Reklamację można zgłosić na adres kontakt@medicapro.pl lub skorzystać z formularza znajdującego się tutaj
Odsyłając reklamowany produkt pamiętaj o starannym zapakowaniu i zabezpieczeniu go przez ewentualnym uszkodzeniem.
Reklamowany towar należy wysłać na poniższy adres:
MedicaPro Małgorzata Jankowska, Sebastian Kowzan s.c
ul.Świętokrzyska 4
64-800 Chodzież
W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Twojej reklamacji i powiadomimy Cię drogą mailową o jej rozpatrzeniu. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na Twoją korzyść naprawimy lub wymienimy reklamowany towar na pełnowartościowy. Zwrócimy Ci także koszty związane z odesłaniem reklamowanego produktu (wyliczone w oparciu o cennik Poczty Polskiej dla paczek pocztowych ekonomicznych). W przypadku braku towaru na wymianę zwrócimy Ci należność za odesłany towar najszybciej jak to możliwe (w ciągu 5 dni roboczych od momentu rozpatrzenia reklamacji). Należność za zwrócone towary wpłacimy na Twój rachunek bankowy lub na kartę płatniczą, jeżeli została użyta do opłacenia zamówienia.